הדפסה על בדים שונים בעזרת מכבש חום

סוגי בד ומוצרים להדפסת סובלימציה (מראה).

תופעת ההדפסה בשיטת הסובלימציה, חדרה גם לתחום הבדים, ומוצרי הבד למינהם. תופעת הסובלימציה (המראה), בעצם מהווה תהליך כימי, כתלות בטבלת זמן וטמפרטורה, שבתהליך הזה הופך מוצק לגז, ללא מעבר ביניים של מצב נוזל. תורמים להליך הזה, מספר גורמיי יסוד. משטח הדפסה בציפוי פולימרי, דפי הדפסה מיוחדים, לקבלת צבעיי סובלימציה, מדפסת הזרקת דיו לסובלימציה, ושימוש בטבחת נתוני חום וזמן, התואמים לסוג המוצר המעובד. בשיטה זו.. עקב חדירת הגז, לתוך סיביי הבד, והפיכתו לחלק אינטגראלי ממבנה הבד, נקבל שמירת צבעים ואיכות כיתובי או תמונות, בעמידות לאורך זמן, בסוגי הבד השונים לצורותיו.

א.הדפסה על חולצות (לרוב מורכבות מ - 100% פוליאסטר)

זוהי בעצם גולת הכותרת של ההדפסות על בד, ובמחיר מוזל יחסית, וזאת בהדפסה ישירה על החולצה, בעזרת דף ההעברה, ללא צורך בשבלונה או בגלופה, ללא הגבלה בכמות ההדפסות, והכל כתלות בכמות דפיי ההעברה, שהוכנו מראש בצורה גרפית, להעברת, תמונה, ציור, כיתוב, סמלים ועוד.

ניתן להדפיס...חד צדדי, או דו צדדי, בהתאם לבקשת הלקוח, לתחומיי שימוש שונים ונרחבים כגון...אירועים שונים, כנסים, סיומיי קורסים, או כל תחום לימודי, בציוניי אירועים משפחתיים, לרוב בשני סוגיי חולצות.. חלקות או נושמות מחוררות... Dry Feet , בהבדל משמעותי ברור... בחלקות ניתן להדפיס הן תמונה והן כיתוב, במחוררת... כיתוב מומלץ, תמונה לא מומלצת... עקב מבנה הבד ומרווחיו, היוצרים תמונה לא שלימה ומחוררת. בשיטה זו לא מומצות חולצות בצבעים כההים, כי צבעיי המעבר, לא ייראו על בד כהה.

להקלה על קהל לקוחותינו, ניתן לשלוח את תוכן הבקשה, המלווה בתשלום מראש, דרך הדואר האלקטרוני, ולקבל מענה איכות לפניי ההדפסה, לאשר את העבודה, ולאחר הודעה טלפונית על מוכנות המוצר בחנות, לבוא ולאוספו, באריזת מתנה או משלוח, וזאת ליעילות העבודה., וחסכון מזמנו של הלקוח.

 

 

ב.סוגיי הדפסה על בד לסוגיו.

1) שיטת העברה בחום - נועדה לבדים בהירים ולבנים, בהדפסה ישירה על החולצה, מדף טרנספר (דף ההעתקה).

כאן מומלץ בד כותנה 100% ,בנוסף לבד של 100% פוליאסטר. עמידות הבדים אמורה להיות, בחום של 190 מעלות צלזיוס, בהעברה ללא מגבלות צבעים, ועם עריכה גרפית מוקדמת, ואם קיים הצורך בהדפסת מראה, לכיתוב ותמונה.

כל זה אינו מתאים להעברה על בדים כההים, עקב שקיפות הצבעים, שלא ייראו כלל, עקב היעלמותם בסיביי הבד הכהה.

תהליך זה מבוצע בהתאם לטבלת נתוניי חום וזמן, ובמקרה שלנו מומלצים...זמן של 45 שניות, ב - 190 מעלות צלזיוס.

שתי הערות לפניי תהליך הההעברה במכבש החום.

1.לאחר הדפסת התמונה, סמל ,כיתוב, ולפניי ההדבקה על המוצר... חובה !!!...לבדוק את פניי דף ההדפסה, שלא נותרו עליו, סימניי דיו וצבע מיותרים ולא נדרשים, וזאת כדי למנוע נזק למוצר המוגמר, ופסילתו בגין זאת.

2.לפני תהליך ההעברה הסופי, ולפני הדבקת דף ההעברה על החולצה, מומלץ לבצע גיהוץ קל במכבש החום, בחום נמוך יחסית ולזמן קצר, וזאת לקבלת משטח העברה חלק.

אנחנו בחנות דוגלים על שימוש בדפי טרנספר ברמה הגבוה ביותר בשילוב עם דיו מקורי של חברת אפסון וחולצות איכותיות דבר המאפשר לחולצות להחזיק במשך שנים ולשרוד כביסות רבות ללא פגיעה במוצר.


מגזין מאמרים בנושאים מעולם הצילום


מגזין הצילום של My-Photo מיי-פוטו כתבות ומאמרים בנושאים הכי חמים מעולם הצילום. מיי-פוטו ״חנות הצילום שלי״ מספקת פתרונות צילום וציוד צילום ועריכה לכל הארץ. משלוחי מתנות ומוצרי צילום וסטודיו עד לבית הלקוח או העסק - צור קשר

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

'

'

אפשרויות משלוח לבחירה בקופה

  • איסוף עצמי בחינם

אפשרויות תשלום בקופה

  • תשלום באשראי
  • תשלום
  • תשלוםבטלפון

הצטרף למועדון הלקוחות שלנו

דלג לתוכן מרכזי